bubzbeauty; what your Acne is telling you

Een week geleden zag ik een filmpje van bubzbeauty op youtube. Omdat ik er zo veel van heb geleerd en het me heeft geholpen wil ik dit graag aan jullie laten zien.



Ik heb altijd veel last gehad van puistjes, maar hoe goed ik mijn gezicht ook verzorgde, ik hield altijd veel onzuiverheden, en dan vooral op mijn voorhoofd. Ik las altijd dat je veel water moest drinken, en deed dat ook wel, maar toch werd ik niet helemaal overtuigt, ik bedoel, 'veel water drinken' is behoorlijk vaag en klinkt alsof je het ook maar van iemand hebt gehoord. Nadat ik dit filmpje had gezien was ik toch wel benieuwd of het dan écht zoveel uitmaakte. Ik besloot elke dag 2 stuks fruit te eten en 2 liter water te drinken. Nu, na een week lang dit te hebben gedaan is mijn huid bijna helemaal glad, op een enkel puistje na. Ik adviseer jullie allemaal dit filmpje te gaan kijken en te doen wat zij zegt over jou probleemzones, want hoeveel verzorgingsproducten je ook gebruikt, als je slecht eet zul je nooit een écht mooie huid krijgen. Klik hier om het filmpje te bekijken.

kus, amber

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers

  © Beauty For Less

Design by Emporium Digital