amber: mijn Hema kwasten!

 
Vandaag een artikel voor jullie over mijn Hema kwasten! Ik heb 5 kwasten van de Hema. v.l.n.r: een concealerkwast, een angled brush (eyeliner), een blendingbrush, een oogschaduwkwast en een foundationkwast.



Dit zijn de blending- en oogschaduwkwast. De blendingkwast is erg fijn, het enige mindere is dat hij na een stuk of 10 keer wassen een beetje springerig wordt (zoals je ook wel kunt zien op de foto) verder gewoon prima kwasten!

Dit zijn de concealer- en de eyelinerkwast. De concealerkwast is een stevig kwastje die mijn concealer erg goed aan brengt. De eyelinerkwast is een harde, schuin afgesneden kwast die erg geschikt is voor gelliner, maar ook voor het bijwerken van je wenkbrauwen. Wel wordt de eyelinerkwast na een tijd wat minder stevig, maar dit kun je oplossen met een beetje Vaseline of andere creme/balsem.


Als laatst mijn foundationkwast. Deze zagen jullie al voorbij komen in mijn shoplog, and I love it! Dit is echt mijn favoriet van alle kwasten, ookal zou ik geen van deze kwasten willen missen.

Ik ben er erg tevreden over en zou deze kwasten zeker aanraden! Je moet natuurlijk niet met deze kwasten gaan werken als je mac o.i.d. gewend bent, maar deze site heet niet voor niks Beauty For Less.

De kwasten zijn te koop bij de Hema. De vier zwarte kwasten zijn allemaal €2,50 en de foundationkwast is €3,00. Let wel op dat je de kwasten met het zwarte handvat neemt, dus niet de zilveren. De foundationkwast is er ook nog in het paars en blauw, en in een gewone zwarte variant.


kus, amber

2 reacties:

Nina 3 november 2010 om 11:23  

Ik vind de eyeliner kwast ook heel fijn, ik gebruik hem alleen niet voor eyeliner maar voor een dun oogschaduw lijntje.. de foundation kwast ben ik niet zo weg van, maar smaken verschillen !

Lisa Meijer 20 augustus 2012 om 07:56  

Leuk artikel! Ik heb zelf ook de foundation kwast van de hema maar dan in gewoon zwart! Erg fijn is die!
x

Een reactie posten

Volgers

  © Beauty For Less

Design by Emporium Digital