action MAX lips lipstick

I love de Action. Ik kom weekelijks bij de Action en neem dan ook altijd iets mee. Vorige week zag lipsticks liggen, in duoverpakkingen. Ik nam het duo 11-perzik en 3-wijn rood  mee voor slechts 90 cent.


Ookal vind ik de verpakking afschuwelijk, it's all about what's inside. 


Als eerste nummer 3, wijn rood. Dit is, zoals de naam al zegt, een mooie wijnrode kleur. Misschien een beetje heftig, maar ik vind rode lipstick altijd geweldig staan. Deze lipstick is volledig mat.

De tweede kleur is nummer 11, perzik. dit is een bronzige kleur met veel shimmer. mij staat dit niet, maar ik kan me voorstellen dat als je een donkerdere huid hebt dit mooi kan staan.


wauw! wat een pigment! Beide lipsticks ruiken erg lekker, een beetje naar vanille. Ook de substantie is fijn en hij blijft lang zitten. Dit had ik zeker niet verwacht voor 90 cent, echt een aanrader!


liefs, amber

1 reacties:

Lisa Meijer 20 augustus 2012 om 07:58  

Leuk artikel maar de foto's zijn wel heel wazig...

Een reactie posten

Volgers

  © Beauty For Less

Design by Emporium Digital